معروف ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 251
:: باردید دیروز : 1200
:: بازدید هفته : 4596
:: بازدید ماه : 4596
:: بازدید سال : 32578
:: بازدید کلی : 223861

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

معروف ترین و برترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت 16:11 | بازدید : 570 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

زنان تمایل زیادی به زیبا شدن دارند و زمانی که در انظار عمومی ظاهر می شوند تمایل دارند چهره ای زیبا و جذاب داشته باشند. این خانم ها با استفاده از انواع لوازم آرایش به زیبا شدن خود کمک می کنند. بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی در سرتاسر دنیا اقدام به تولید لوازم آرایشی کرده اند و برندهای معروف زیادی در زمینه لوازم آرایشی در سراسر دنیا وجود دارند که به زیبایی زنان کمک می کنند. در این قسمت از دنیای مد خیس به معرفی معروف ترین و بزرگترین برندهای لوازم آرایشی اشاره می کنیم.


بهترین برندهای لوازم آرایش

محصولات زیبایی حس اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد و باعث می شود همیشه در جامعه احساس زیبایی و جذابیت داشته باشند. اما برخی از لوازم آرایشی نامرغوب می توانند به پوست آسیب برسانند و زیبایی را از بین ببرند، بنابراین انتخاب لوازم آرایشی بسیار مهم است، اما با ازدیاد محصولات و برندها، یافتن بهترین برند لوازم آرایش تقریباً دشوار است. محصولات زیبایی نیز باید حاوی مواد طبیعی باشند و برای پوست شما مناسب باشند. برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین نتایج ممکن را دارند و ایمنی خوبی دارند. در ادامه شما را با لیستی از بهترین برندهای لوازم آرایشی که بسیار معروف هستند آشنا می کنیم.

کلینیک

برند کلینیک یک برند استثنایی در سراسر جهان است که برای هر منطقه جغرافیایی محصولاتی مناسب برای پوست مردم آن منطقه ارائه می دهد. محصولات این برند هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و به همین دلیل توسط بسیاری از متخصصان پوست این برند توصیه می شود. این برند در بین لوازم آرایشی همه ملکه ها شهرت دارد.

مک

برند مک برندی است که تحسین همه مردم را برانگیخته و تمامی علایق و سلایق را برآورده کرده است. این برند در بین افراد مشهور نیز بسیار محبوب است و دارای طیف خاصی از محصولات زیبایی است. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولات آن پاسخگوی نیاز تمامی بانوان بوده است.

میبلین

یکی از محصولاتی که خانم ها را به طرز خیره کننده ای زیبا می کند برند Maybelline است که می توان در آخرین لحظه از آن استفاده کرد و از خانه بیرون آورد. برند Maybelline در بین انواع مختلف مردم بسیار محبوب است و این برند در حال رونق است.


زوال شهری زوال شهری

یکی از بهترین برندهای دنیا Urban Dickey می باشد که در سال 1996 تاسیس شد.محصولات این برند بسیار متنوع بوده و در مدت زمان کوتاهی توانسته شهرت زیادی به دست آورد و چشم ها را خیره کند.


اوریف لیم اوریف لیم

اوریف لیم یکی از پیشروترین شرکت های لوازم آرایشی است که در سال 1967 توسط دو برادر سوئدی تاسیس شد. اوریف لیم در بین برندهای لوازم آرایشی شناخته شده است و مانند Urban Dickey سهم زیادی از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی دارد. این شرکت بخشی از درآمد حاصل از آن را به امور خیریه اهدا می کند.


دختر کاور دختر کاور

یکی از معروف ترین برندهای دنیا، برند لوازم آرایشی آمریکایی Cover Girl است که موفقیت خود را علاوه بر کیفیت محصولاتش مدیون تبلیغات چهره های معروفی چون کریستی برینکلی و تیرا بنکس است. این برند آرایشی در بین افراد مشهور طرفداران زیادی دارد.

 

منبع




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: